- עמוד הבית
-
אודותינו
-
שפות
-
שירותים
-
תרגום משפטי
- לקוחות
-
יצירת קשר
IL: +972 72 2200700
- כניסה לאתר
צור אתנו קשר
הכנס את הפרטים שלך ונחזור אליך בעוד מספר דקות
כיצד להתחיל קריירת כתיבת תוכן?
זמן קריאה : 19 דק'
אני אוהב את מגוון הסוגים והעבודות בכתיבת תוכן. קריירה בכתיבת תוכן יכולה להיות רלוונטית להרבה תעשיות ואינטרסים וכמובן להיות משמעותית בשפות רבות. אם אתם שוקלים להפוך להיות כותבי תוכן, המאמר הזה נכתב במיוחד בשבילכם. יחד נבדוק איך להפוך לכותב תוכן, מדוע ישנו ביקוש כל כך גדול לכותבי תוכן ומה הן כמה מהשיטות הטובות ביותר לכתיבת תוכן. ישנם טיפים מועילים רבים לכתיבת תוכן מקצועית. לכן ניגש לעניין.
מהי כתיבת תוכן?
כתיבת תוכן היא פשוטה כמשמעה – כתיבתם של תכנים. כתיבת תוכן משמשת חברות, עסקים וארגונים מכל הסוגים והגדלים כדי לקדם ולעורר עניין בשירותים, במוצרים או במטרות שלהם.
מיהו כותב תוכן? מישהו שעבודתו היא לספק את התכנים הרצויים. שירותי כתיבת תוכן כוללים: כתיבת פוסטים לבלוג, כתיבת מאמרים במגזין, פוסטים ברשתות החברתיות, כתיבת עלונים, כתיבת עבודות אקדמיות, כתיבת הודעות לתקשורת, כתיבת עמודים לאתר עסקי ועוד. כתיבת תוכן יכולה להיות מקצוע מאד מגוון ואני מאמין שזו אחת הסיבות שקריירה בכתיבת תוכן היא כל כך מספקת.
החשיבות של שירותי כתיבת תוכן בעולם של היום
האם אתם שואלים את עצמכם איך להיות כותב תוכן? נספק לכם מספר צעדים פרקטיים שיסייעו לכם לממש את כתיבת התוכן כפי שהגדרנו אותה לקריירה של חלומותיכם. אך תחילה אני רוצה להסביר למה כתיבת תוכן היא תחום כל כך חשוב בתקופה הנוכחית.
אם אתם מתכננים קריירה בתחום כתיבת התוכן, אתם בטח מכירים את המשפט המכונן "התוכן הוא המלך". הביטוי מגיע מאחת מעבודותיו של ביל גייטס בשנת 1996. בעבודה זו הוא חזה שהכסף האמיתי שיעשה דרך האינטרנט יגיע מהתכנים שיופקו בו. 25 שנים אחר כך אנחנו רואים בוודאות – ביל גייטס צדק לחלוטין.
כיום, אם לעסק אין אסטרטגיית כתיבת תוכן, הוא בנחיתות קשה מול המתחרים שלו. החברות שמצליחות להקדם בעולם של היום, הן עלו שמייצרות מאמרים אונליין ומפרסמות ברשתות החברתיות. התוכן שלהן הוא מה שמספק להם את החשיפה הדיגיטלית הגבוהה שהן זוכות לה. אחרי הכול חברה עסקית יכולה לעשות דברים מופלאים, אך אם היא לא מפרסמת זאת מי ידע? משום כך כותב תוכן שיווקי יכול להיות נכס אדיר לחברה עסקית.
כותב התוכן
מהי כתיבת תוכן? הזכרתי קודם בקצרה מספר סוגים של תוכן שכותבי תוכן מצופים לכתוב בקריירה זו. אני חושב שכעת כדאי לחקור את אומנות כתיבת התוכן עצמה. לגלות אלו כישורים תצטרכו בתפקיד ולאלו הסמכות תידרשו.
כישורים
תצטרכו מגוון גדול של כישורים כדי להפוך לכותבי תוכן מצליחים. להלן כמה מהכישורים החשובים ביותר:
- כישורי שפה מעולים.
- יכולת הזדהות עם הקוראים.
- סגנון כתיבה מעורר השראה והתעניינות. כזה שמעורר מעורבות אצל הקוראים.
- כישורים ב- SEO והתאמה של תכנים למנועי חיפוש.
- היכולת לספק תכנים בתחומים מגוונים.
- כישורים יעילים מאד כפרילנסרים.
ראשית, כתנאי בסיסי תצטרכו כישורי שפה גבוהים מאד בעברית (או כל שפת אם אחרת שאתם מתכוונים לכתוב בה- אנגלית היא השפה המומלצת ביותר). אך כמובן כתיבה היא הרבה יותר מאוצר מילים עשיר. יותר מהכישרון לבחור באלו מילים להשתמש ומאלו להימנע. כדי לדעת באלו מילים אגב להשתמש או להימנע אתם מוזמנים לעיין בקישור למטה. כתיבת תוכן דורשת להיכנס לראש של הקורא ולספק לקוראים ערך אמיתי בתוכן שמופק.
האינטרנט הוא מקום גדול, התוכן שלכם צפוי להיתקל בתחרות רבה. משום כך צטרכו לכתוב באופן שהופך את הקורא למעורב בתוכן שלכם. תידרשו לכתוב בצורה מרתקת ומניעה לפעולה. אתם תצטרכו להעיר את התכנים שלכם לחיים באופן שיגרום להם לזרוח לקהל שלהם.
כמו כן תצטרכו לכתוב את התכנים הללו עם עין אחת על מנועי החיפוש אליהם תידרשו להתאים את התוכן שלכם. שיקולי SEO הם חלק משמעותי מאסטרטגיות כתיבת התוכן השיווקי של חברות רבות. אנחנו נבחן בהמשך את חלקם של שיקולי ה- SEO באסטרטגיית כתיבת תוכן. מספיק כרגע לומר שעליכם להיות בעלי בסיס מוצק בתחום ה- SEO כדי להצליח לאורך זמן בכתיבת תוכן.
אחד הכישורים החשובים שתצטרכו הוא היכולת לספק סוגים מגוונים של תוכן. על מה כותב תוכן כותב? למעשה על הכול. אתם תצטרכו להיות יצירתיים עד כדי כך שאפילו על כף ידכם תוכלו לכתוב מאמר מעמיק ומעניין.
אתם תצטרכו לשלוט בכל סגנונות הכתיבה המגוונים כדי לכתוב בלוגים, כתבות למגזינים, עמודים באתר אינטרנט, פרסומים למדיה החברתית, ועוד. לעסקים אין את המשאבים והזמן לשכור כותב תוכן אחד לבלוגים, אחר לפרסומי מדיה חברתית, וכותב נוסף לשיגור הודעות לתקשורת. אם אתם לא מסוגלים לספק באיכות הרצויה ובמועד המבוקש את כל סוגי הכתיבה הללו, העסקים ידלגו עליכם ויחפשו כותב תוכן שיוכל לעשות זאת.
כדי להצליח ככותבי תוכן תצטרכו להיות מוכשרים בעבודה כפרילנסרים. תצטרכו להיות מרוצים מהצורך לשווק את השירותים שלכם ולגבות כסף על עבודות כתיבת תוכן שתשיגו. אתם תצטרכו להיות מוכשרים בניהול כלכלי. זאת כדי לנהל כמו שצריך את עינייני החשבונאות שלכם ולרדוף אחרי לקוחות שמשלמים מאוחר. תצטרכו להיות בעלי מוטיבציה עצמית, כישורי ארגון, דייקנות ודקדקנות. תצטרכו לעמוד בלחצים בהצלחה. בקיצור תידרשו לכל התכונות שיוצרות פרילנסרים מצטיינים.
קראו עוד: 21 מילים בשימוש יתר בעת תרגום לאנגלית
דרישות נפוצות
כדי להפגין את היכולות המגוונות הללו של כתיבת תוכן, אתם תצטרכו לספק פרויקטים לדוגמא שבהם כתבתם תוכן שיווקי ולפרסמם ברשת. זה יכול באמצעות האתר העסקי שלכם ויכול להיות באמצעות קליפים ברשת בתיק עבודות שתעשו ברשת כדי למשוך לקוחות.
אתרים לגיוס פרילנסרים כמו Upwork ידרשו מכם דרישות משלהם לבניית תיק עבודות ראוי לפרסום אצלם. האתרים הללו יכולים לספק לכם בסיס יציב בתחילת הקריירה שלכם. (בהמשך תגלו עוד פרטים על כך) לכן נוכחות מבוססת באתרים הללו שתעמוד בדרישותיהם היא משהו שתצטרכו לעשות.
דרישה חשובה נוספת היא הפגנת גמישות. לקוחות משנים את דעתם ואת האסטרטגיה שלהם. הם מעדכנים את הפרופילים של הלקוחות שאליהם הם מכוונים. הם עלולים לשנות את הטון של התכנים שהם מבקשים הן המסמכים והן קבצי הוידאו וההקלטות. יתכן שהם שכרו אתכם כדי לכתוב בלוגים וכעת פתאום יזדקקו לכך שתכתבו עבורם מדריך מושגים ומונחים. עליכם להפגין גמישות ולעמוד בכל הדרישות המשתנות של מעסיקים פוטנציאליים.
תצטרכו להיות מוכנים לאמץ את הטון הנהוג בחברה שאתם עובדים עבורה ולהעדיפו על פני הסגנון שלכם. חלק מהחברות יעריכו הפגנה מסויימת של סגנון הכתיבה הייחודי שלכם, אך חלק יצפו שתתאימו את עצמכם לסגנון שיווקי ברור שהחברה העסקית פיתחה. ככל שתוכלו להתאים את הכתיבה שלכם לדרישות של לקוחות שונים, כך תוכלו לבצע יותר עבודות בהצלחה.
השיטות הטובות ביותר לכתיבת תוכן
אם הכישורים שלכם מתאימים לקריירת כתיבת תוכן אז מצפה לכם מקצוע מאתגר ומכניס לעבוד בו. משום כך, נתמקד כעת על דרכים טובות לכתוב תוכן. הטיפים הבאים יסייעו לכם להפוך לכותבי תוכן שמתבלטים בשוק מכל הסיבות הנכונות.
הבינו מי הם "הלקוחות האידיאלים" שהחברה שאתם עובדים בה מכוונת אליהם
למרבית העסקים בימינו יש מודלים רבים ללקוחות אידיאלים שהם מבקשים למשוך אליהם. המודלים הללו נקראים "פרסונות" והם הבסיס לאסטרטגיית כתיבת התוכן של העסקים הללו. ברגע שאתם יודעים מי אמור לקרוא את התוכן שלכם ומהן העדפותיו, אתם מעלים משמעותית את הסיכוי שהתכנים שלכם יצליחו להשאיר עליו רושם חיובי.
תמיד תשתדלו לשמור על המסרים החשובים של הלקוח
מה הם הדברים הכי חשובים ללקוח שלכם כשהוא מבקש לחלוק אם העולם תכנים שמייצגים אותו? התוכן שלכם יצטרך לתמוך ולהדגיש את המסרים המרכזיים של המותג שאתם עובדים עבורו, כדי שהם יהיו חלק מאסטרטגיית כתיבת תוכן אפקטיבית. לכן עליכם להקפיד שכתיבתכם תשקף את המסרים המרכזיים בכל פרסום.
הסתגלו לשינויים בביקוש ובדרישות התפקיד
הזכרתי קודם לכן שתצטרכו להיות גמישים כדי לעמוד בדרישות המשתנות של הלקוחות שלכם. זוהי נקודה שאפילו כדאי להדגיש. האלגוריתם של גוגל משתנה בקביעות וללא אזהרה והעסקים השואפים לשרוד חייבים להתאים את אסטרטגיית התוכן לשינויים הללו. לקוחות רבים זקוקים לתכנים עבור מוצרים ושירותים חדשים. אילוצים כלכליים ופוליטיים יכולים להשפיע על מגוון רחב של תעשיות. יהיה צורך להסתגל ולהשתנות במהירות כדי להגיב לכל השינויים הללו בכל התחומים. קשיים בהתסגלות מקצועית ישאירו אתכם במהירות מאחור.
תמיד תשאפו ליותר
תמיד יש מקום לשיפור מתמיד בכתיבה שלכם, אלא אם כן זכיתם בפרס ביאליק ,או פרס ישראל לספרות. אפילו אם ההישגים הללו, כדי לשמר את רמתכם בפסגה עליכם להמשיך ללמוד, להשתפר ולהתאים אם עצמיכם לכתיבה של מחר. חלק מהקסם של כתיבה הוא הצורך התמידי להוכיח את עצמכם כל פעם מחדש לחדד את הכישורים ולמצוא פריצות דרך חדשות אל תודעתו של הקהל.
לעולם אל תתבססו על הנחות לא מוכחות
אם אתם כוללים סטטיסטיקות או עובדות אחרות בתחום שלכם תמיד תבדקו אותן. המוניטין של הלקוח שלכם תלוי באמינות התוכן שתכתבו. אל תניחו שאתם יודעים לפני שתבטיחו שלכל מילה שלכם יש בסיס. אל תסתכנו במצב בו תעמידו את הלקוח שלכם במבוכה.
תמיד עשו הגהה
בידקו את עבודתכם בשבע עיניים אחרי שתסיימו לכתוב אותה. . כדאי לכם גם לבדוק את עצמכם אחרי כמה שעות הפסקה לצורך פרספקטיבה רעננה יותר. ההגהה היא הזדמנות לעריכה אחרונה של התוכן וטיהורו מטעויות על מנת שיזרח בשיא אורו ויגשים את מלוא הפוטנציאל שלו.
הקפידו על התחלה טובה וסיום מנצח
כותב טוב יודע את הסוד של הכתיבה. כתיבה שמפתה את הקורא ושואבת אותו למאמר עוד מתחילתה ובסופה מעשירה אותו בסיום מוחץ המוסיף ערך רב. לכן התמקדו בפתיחה ובמסקנות איתן אתם מסיימים וודאו שהמרחב בינהן לא יהיה גדול מידי. בכתיבה טובה אין מילה אחת בלתי מוצדקת במאמר. ההתחלה מצויינת, הסוף משאיר טעם של עוד והאמצע ביניהן מועיל ומבסס, אך לא רחב מידי.
כתבו קצר וקולע
אנשים נוהגים לסרוק את המאמרים שהם קוראים במהירות תוך כדי קריאה. לכן כתבו את התכנים שלכם באופן מתאים לכך בו לכל משפט יש ערך לקורא. כתבו משפטים ופסקאות קצרים וקולעים. כמה כותרות ונקודות יחדדו את רעיונות המאמר יארגנו אותו ויהפכו אותו למאמר קריא וזורם יותר.
אל תכריחו את הטקסט לצאת
חלק מהתכנים הטובים ביותר שאתם כותבים הם תכנים שלקח לכם זמן לשפץ ולהשחיז. לכן במידת האפשר אל תלחצו על המילים לצאת. תמיד יהיו לכם לקוחות לחוצים שידרשו מכם מועדי הגשה בטווח המיידי, במקרים כאלה תצטרכו לכתוב מהר. עדיין עליהם לנהל את הזמן ביעילות שתאפשר למילים שלכם לזרום באופן טבעי ולא מאולץ. הכתיבה שלכם תשתפר כתוצאה מכך.
אף פעם אל תתחילו לכתוב ללא תכנון
עד שעבדתם על תקציר המתאר איך המאמר יראה, אל תתחילו לכתוב מאמר. תקציר יוצר מבנה וצורה למאמר ומעניק לו סדר פנימי בין אם מדובר במאמר, דף אינטרנט או ברושור. תקציר יסייע לזרימה הטבעית ההגיונית של החומר מחלק לחלק מכותרת לכותרת. יצירת תקציר לתוכן גם תוודא שאתם מכניסים למאמר את כל הנקודות החשובות ולא מציפים אותו בהרבה עומס מילים מיותר. כתיבה טובה היא כתיבה מאורגנת לכן הקפידו על תקציר.
איך להצליח ככותב תוכן?
אם אתם קוראים מאמר על "כיצד להפוך לכותבי תוכן" זה אומר שאתם רציניים לגבי הצלחה בכתיבת התוכן. אני לא יכול להבטיח לכם שהמסלול להצלחה יהיה קל – מול התחרות הרבה בשוק. אבל הגישה הנכונה לצד הכישורים הנחוצים תוביל אתכם להצלחה בתעשיית הכתיבה בסבירות גבוהה.
כמובן טיפים יעילים לכתיבת תוכן אף פעם לא מזיקים כשאתם מבקשים להעצים את הקריירה שלכם. לכן נחלוק עמכם מספר עצות מועילות.
התמחו בנישה מסויימת
במהלך קריירת כתיבת התוכן שלכם יצא לכם ככל הנראה לכתוב תוכן המתעסק בנושאים מגוונים. במיוחד בהתחלה כאשר אתם בוחרים לעסוק במספר עבודות אקראיות פשוט כדי לבנות את ניסיונכם. בכל זאת, מומחיות בתחום מסוים יוצרת שדרוג בהכנסה.
באיזה תחום של כתיבת תוכן כדאי לכם להתמחות? בכל תחום שמוצא חן בעינכם. אם אתם אוהבים לכתוב על תיקי יד ושלל מוצרים אופנתיים למשל, ישנן הרבה הזדמנויות בנישה הזאת. אם יש לכם ידע משפטי או רפואי שיכול לסייע לכם בכתיבה המקצועית, חפשו עבודות שיתגמלו אתכם על הידע הנדרש.
למשל, אם אתם אוהבים שפות, מה יכול להיות טוב יותר מלבסס קריירת כותב תוכן בתוך תעשיית התרגום? זאת במיוחד אם אתם מסוגלים לכתוב תוכן ביותר משפה אחת. (בקישור למטה תוכלו לקבל מידע מורחב בנושא).
רכישת מומחיות מקצועית תאפשר לכם לכתוב יותר לעומק על נושאים מסוימים, מצב שיציב עם הקוראים ובסופו של דבר גם עם הלקוחות שלכם.
קראו עוד: איך תהפכו את כישורי הכתיבה שלכם לקריירת כתיבת תוכן מצליחה?
שפרו את הכישורים הטכניים שלכם
בימים אלו, עבודה ארוכת טווח ללקוחות יכולה לכלול בתוכה צורך להשתמש בכישורי SEO, תכנות HTML, CSS ויכולת הפעלת WORDPRESS, כל הכישורים הללו באים יחד כמובן עם יכולת הכתיבה ומשלימים אותה. ככל שהשירות שאתם מציעים כולל בתוכו יותר תחומים והזדמנויות, כך אתם מועילים וחיוניים יותר ללקוחות שלכם. לכן השחיזו את הכישורים הטכניים שלכם, גם אם זה לא החלק האהוב עליכם בעבודה. אני בטוח שתחבבו את הרעיון של הכנסה נוספת שתגיע כתוצאה מכך.
הפכו את עצמיכם לאשפי מדיה חברתית
עזרה לעסקים במימוש אסטרטגיות כתיבת התוכן שלהם, כולל לעיתים הפצה של התכנים ברשתות החברתיות. ידע לגבי איזה תוכן יעבוד באילו אתרים ורשתות ואיזה סגנון כתיבה מתאים לכל רשת ויפעיל את הקוראים נותן לכתיבת התוכן שלהם יתרון תחרותי משמעותי מול כותבי תוכן מתחרים.
השיגו עבודה ממקורות רבים
ככל שיש לכם יותר מקורות הכנסה, תוכלו להתמודד יותר בקלות אם הפסד של לקוח בפתאומיות. כותבי תוכן בדרך כלל עובדים עם תזרים הכנסות מגוון. לרוב הוא כולל בתוכו כמה לקוחות ותיקים בעלי פרוייקטים רבים לטווח ארוך ולצידם לקוחות מזדמנים שמעלים את ההכנסות בטווח הקצר. לעיתים אפילו מדובר בלקוחות חד פעמיים. המגוון וחוסר היציבות בתחום כתיבת התוכן גורמים לכך שיהיה חכם לגוון את מקורות ההכנסה שלכם.
דעו את הערך שלכם אבל עדיין תתפשרו בהתחלה על המחיר
אולי אתם כותבי תוכן שיווקי מעולים, או כותבי תוכן מצטיינים לאתרים. בכל זאת, עליכם לבנות קצת ניסיון כדי להוכיח זאת. לכן בהתחלה תיאלצו להציע את עצמכם בתעריף זול ממה שציפיתם.
בעת צבירת הניסיון כותב תוכן מתחיל ממשכורת נמוכה. יתכן שתצטרכו לעבוד בתעריפים נמוכים בהרבה מששערתם או לכתוב על נושאים שלא מעניינים אתכם. יתכנו גם עבודות שיהיו הן לא מכניסות והן משעממות. ניתן לומר שאלא הם דמי הלימוד של המקצוע.
למרבה המזל, ברגע שיש לכם תיק עבודות עשיר שתוכלו להציג ללקוחות כדי להפגין את ניסיונכם, אתם יכולים במהרה להעלות את תעריפי העבודה שלכם. קל מאד להתפרנס ככותבי תוכן דיגיטלי ברשת. דעו את הערך שלכם בשוק והתקדמו להשיג אותו תוך כדי שמירה על ציפיות ריאליסטיות. בטח בהתחלה בזמן שאתם צוברים ניסיון.
השגת עבודות ככותב תוכן
ישנן דרכים רבות להשיג עבודות כתיבת תוכן כשאתם שואפים לבסס קריירה ככותבי תוכן, הנה כמה מהן:
בחירת מסלול הקריירה
אין אף פעם שני כותבי תוכן זהים לחלוטין. הרבה כותבי תוכן משייטים על נתיבי קריירה שונים לפני שהם מוצאים את הנישה שלהם בכתיבת תוכן. ישנן קודם כל שתי אפשרויות בחירה עיקריות:
כתיבת תוכן כפרילנסרים
אם אתם מתכננים לעבוד כפרילנסרים, תוכלו לבחור אם אילו סוכנויות ופלטפורמות לעבוד. נפרט על כמה מהן בהמשך. כתיבה כפרילנסרים מאפשרת לכם לשלוט בגורלכם ככותבי תוכן מהרבה בחינות.
כתיבת תוכן כשכירים
האפשרות השניה שלכם היא לעבוד עם חברות שמחפשות כותב תוכן שכיר. העבודות הללו הרבה פחות פורות וחופשיות מעבודות כתיבת תוכן כפרילנסרים. במידה מסויימת הן גם נושאות סיכון לא פחות גבוה. אם המעסיק שלכם מחליט לפתע שאתם מיותרים אתם עלולים לאבד את כל תזרים ההכנסות שלכם באופן פתאומי. כמובן העבודות הללו לרוב מגיעות עם שעות עבודה ברורות הפרשות לפנסיה, תנאים סוציאליים ותשלום ימי מחלה.
פלטפורמות ואתרים לכתיבת תוכן
יכולתי לשבת כאן כל היום ולכתוב מדריך על פלטפורמות שונות לכתיבת תוכן ועדיין לא הייתי מכסה את כולן. משום כך אכלול כמה פלטפורמות מומלצות שיהוו קרש קפיצה טוב לתחום.
- Upwork- הגדולה שבתעשייה.
- PeoplePerHour – מקום טוב לעבודות כתיבת תוכן שדורשות יצירתיות רבה.
- Toptal- אתר לכותבי תוכן באיכות גבוהה.
- SimplyHired – ישנן הרבה עבודות כתיבה לבחור באתר הזה.
- Fiverr – מקום טוב להשגת עבודות כתיבה קטנות ומהירות.
- Aquent - אתר זוכה פרסים שמעולה עבור כותבי תוכן שיווקי.
כותבי תוכן חדשים ירצו בוודאי לבדוק גם את פלטפורמת content mills. העבודה בה עלולה להיות קשה ולא מתגמלת במיוחד מבחינה כספית, אבל היא מקום טוב לרכוש ניסיון מעשי ככותב תוכן. לצבירת ניסיון והיכרות עם התחום כדאי לעבוד גם עם חברות מבוססות כמו ICS Digital.
אנו מאחלים לכם הצלחה בקריירה שלכם ככותבי תוכן
אני מקווה שמדריך זה סיפק לכם את כל המידע הדרוש לגבי התחלה של קריירת כתיבת תוכן. ניסינו לתת לכם טיפים רבים שילמדו אתכם כיצד לפתח קריירת כתיבת תוכן מצליחה. אם אתם רציניים לגבי הצלחה בכתיבת תוכן הגיע הזמן שתעשו את הדברים הבאים:
- השחיזו את הכישורים שלכם מהכתיבה עצמה ועד יכולות טכניות.
- הציגו אונליין ניסיון עשיר בכתיבה שיפגין את הכישורים שלכם.
- החליטו מהו נתיב הקריירה שבו תתמידו.
- תדאגו להשיג עבודות כתיבת תוכן ממקורות רבים ומגוונים.
- הרשימו את לקוחותיכם עם תוכן מרתק וגישה מקצועית.
בהצלחה.
המאמר המקורי כאן.
תרגם: גילי קימור
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך
תגובות