שירותי כתיבת תוכן ייחודיים בכך שככל שאתה משתמש בהם כך אתה רואה מהם פוטנציאל גדול יותר. לדוגמא נניח שאתה שוכר כותב תוכן מקצועי על מנת שיכתוב מעט פוסטים ברשתות החברתיות. אתה יכול להבחין פתאום שחלק מהפוסטים מתאימים להודעות בתקשורת. מתגלה לך שחלקם מסוגלים לשמש כחלק מברושורים לחברה. יתכן אפילו שהפוסטים ישומשו כמאמרים שיווקיים של ממש.
שירותי כתיבת תוכן על בסיס עיקבי יכולים ליצור את כל המתואר כאן ויותר מכך.
משום כך במאמר זה הכנו עבורם חמש דרכים בהן כתיבת תוכן תתרום לעסק שלכן. איזו דרך תבחרו ראשונה לתועלת החברה שלכם בדרך אל הרווח?
לבסס את המוניטין המקצועי שלך כ"מומחה בתחומך"
בלוגים טובים ומאמרים מקצועיים הם דרך מצוינת לבסס את המוניטין שלך כמומחה בקיא בתחום עיסוקך. להצגתך כמומחה באמצעות התכנים שאתה מפרסם ישנו יתרון ברור. המוניטין הידע והתשוקה שאתה מציג במקצוע בו אתה עוסק משמעותיים לאנשים. הם יכולים להעניק להם ביטחון ביכולותיך ולשאוב אותם להפוך ללקוחותיך. מוניטין מקצועי גבוהה אף ישאיר אנשים שעבדו איתך בעבר כלקוחות חוזרים.
אם אתה ממצב את עצמך כסמכות מקצועית, מיצוב זה תורם משמעותית לדירוג התוצאות של האתר שלך בגוגל, ובכך דוחף אותו ליותר חשיפה ומעלה את סיכוייך להשיג לקוחות נוספים.
במאמר זה קצרה היריעה מלהיכנס לתוך העולם המורכב של שיפור תוצאותיך במנועי חיפוש. למרות זאת עדיין ניתן לומר בוודאות: אם יש לך באתר כמויות תוכן גדולות ואיכותיות הממצבות אותך כמומחה בתחום עיסוקך, הדבר יכול לתרום לך בדירוג האתר בגוגל.
הגעה לקהלים חדשים
בימים תחרותיים אלה עליך לחלוק את תוכן המומחים שלך ביותר מקומות ברשת מאשר באתר הבטוח והנוח שיצרת. לשם כך עליך לייצר אסטרטגיית כתיבת תוכן אשר תגרום למאמריך לצוץ בכל פניה באינטרנט. המאמרים יכוונו את הקוראים החדשים לאתר שלך. הדבר יכול להעלות משמעותית את הפרסום והמוניטין של המותג שלך באמצעות הבאת קהלים חדשים לאתר. חלק מהאנשים בקהל הזה צפויים להפוך ללקוחות חדשים לשירותיך.
יצירת קול ייחודי למותג שלך
כפי שיצירת מוצר מעולה זו התמחות הדורשת מאמץ רב כך גם יצירת קול ייחודי למותג. אם כבר פיתחת מוצר מעולה כעת זה הזמן להיעזר בשירותי כתיבת תוכן. זאת בכדי ליצור נוכחות משמעותית ברשת החברתית. כותבי התוכן המקצועיים יכולים להתאים התכנים באתר שלך כך שיהיו מסונכרנים עם הקהל אליו נועדו.
הטון הכללי של תוכן האתר שלך יושפע מהותית מהשאלה לאיזה קהל אתה מבקש להתאים.
לדוגמא האם התכנים שלך יכתבו באופן רציני או באופן קליל? האם הם יהיו מעוטרים ברמזים מהתרבות הפופולארית או אולי יבשים ועובדתיים ככל האפשר?
האם תכניך יהיו מנוסחים בשפה גבוהה ומוקפדת או כתובים בשפה בינונית ובאופן בלתי רשמי?
כותב התוכן שלך ישקול את התשובות לכל השאלות הללו ועוד שאלות דומות אחרות. תשובותיו יסייעו לכותב התוכן ליצור "קול" למותג שלך. חוט מקשר אשר יגדיל את מעורבותם של לקוחות פוטנציאליים עם המותג וכך גם יביא איתו מכירות נוספות לחברה.
כתיבת תוכן תגדיר מה החברה שלך מייצגת
כתיבת תוכן היא לפעמים זרז עבור חברה עסקית המאפשר לה להגדיר יותר ברור מהן מטרותיה ויעדיה. הרבה עסקים כבר יודעים מלכתחילה באילו נישות ספציפיות ישלטו. התאגידים יודעים מה חשוב להם, ואילו משימות הם יתמקדו לבצע. אך חלק מהעסקים פשוט מספקים טווח רחב של שירותים ללא הגדרה ממוקדת של ערכי החברה. כתיבת התוכן יכולה לעזור למקד את אותם עסקים. חברה אשר ממוקדת יותר טוב מקצועית וגם ערכית מסוגלת ליצור יותר קשרים עם לקוחות התואמים לאתוס שלה. לדוגמא מה הם הקריטריונים ביחס החברה שלך לאיכות הסביבה? אם תהליך הייצור שלך ידידותי לסביבה למשל, זה יכול להיות ערך מוסף לחברה שלך בעל משמעות שיווקית.
כתיבת תוכן תסייע לך להגדיר את ערכיך ודגשיך. לאחר מכן, תוכל להשתמש בהם כדי לפנות לתודעתם של לקוחות פוטנציאלים באופן שיביא אותם לחברה שלך.
כתיבת תוכן מסייעת לוודא שהמוצר שלך מובן למשתמשיו
כתיבת תוכן היא דרך מעולה לוודא שהלקוחות שלך מבינים בדיוק מהו המוצר או השירות שאתה מציע להם. כשאתה עובד על משהו מידי יום אתה מכיר אותו לחלוטין מכל זווית אפשרית.
קל להיתפס לחשיבה המוטעית שהלקוחות שלך יבנו מהו המוצר במדויק כמוך ממבט ראשון. למעשה המציאות יותר מורכבת.
לקוחות זקוקים למבוא ברור לשירותיך בעל מאפיינים מובנים ויתרונות מודגשים, המניחים שאין להם ידע קודם כלל על המוצר. זאת בכדי שרוב מוחלט מהאנשים יבין מה אתה מספק לו.
כותב תוכן טוב הוא האדם האידיאלי להתייחס לכך. הוא יכול להסביר לאנשים באופן ברור מהו השירות, מהם יתרונותיו ומדוע הם זקוקים לו בחייהם?
מחשבות לסיום
כתיבת התוכן הנכונה יכולה לעשות הרבה כדי לקדם את המותג שלך ולהביא אליו לקוחות נוספים. אפילו אם אתה מחליט לא להיעזר בכתיבת תוכן, לפחות שירותי הגהה יכולים להואיל לך, כך יועברו המסרים שלך בדרך הטובה ביותר.
המאמר המקורי כאן.
נכתב ונערך בידי גילי קימור