קריירה בטומדס שירותי תרגום

דרושים בחברת תרגום טומדס

מנהל/ת פרויקטים

מי אנו?

טומדס היא חברת תרגום בין לאומית המתפתחת במהירות וסניפיה ממוקמים בארץ ובחו"ל. אנחנו מחפשים מנהל/ת פרויקטים מוכשר/ת ובעל/ת מוטיבציה להצטרף לצוות מנהלי הפרויקטים שלנו.

תיאור התפקיד

אחריות מלאה על ניהול, ביצוע ותיאום של כלל פרויקטי שירותי השפה של טומדס. מנהל הפרויקטים יקבל הכשרה לשימוש בשלל טכנולוגיות תרגום ויספק מתן שירות אדיב ואישי ללקוחות ולספקי תרגום באמצעות אי מייל, טלפון, צ'אט וכלים נוספים לתקשורת מידית.

דרישות התפקיד:

  • עבודה במשרה מלאה 5-6 ימים בשבוע.
  • משמרות ערב ובוקר בין השעות 8:00-21:00.
  • כישורים מצוינים באנגלית, בעיקר כתיבה וניסוח.
  • ניסיון קודם במתן שירות ללקוחות.
  • ניסיון קודם בניהול תקשורת מילולית וכתובה עם לקוחות.
  • מסוגל לעבוד עצמאית ובצוות.
  • מאד מאורגן ובעל יכולת תיעדוף משימות נכונה.
  • מסוגל לבצע כמה משימות בו זמנית.

תחומי האחריות של מנהל/ת פרויקטים:

  • ניתוח צורכי הלקוח.
  • הכנת הצעות מחיר.
  • הקצאת מתרגמים לעבודה.
  • ביצוע בדיקות איכות.
  • מסירת תרגומים ללקוחות.
  • מעקב ושליטה אחרי התקדמות הפרויקטים.
  • שירות לקוחות ומתרגמים דרך צ'אט, מייל וטלפון.
  • התמודדות עם תלונות.
  • כפיפות למנהל צוות ולסמנכ"ל תפעול.

כתובת למשלוח קורות חיים :  hr@tomedes.com

מיקום המשרה : תל אביב, ישראל

מנהל/ת תיקי לקוחות

מי אנו?

טומדס היא חברת תרגום בין לאומית המתפתחת במהירות וסניפיה ממוקמים בארץ ובחו"ל. אנחנו מחפשים מנהלי תיקי לקוחות שאפתנים שיצטרפו לצוות מנהלי הלקוחות באיתור ושירות לקוחות עסקיים גדולים ואסטרטגיים.

תיאור התפקיד

מנהל/ת תיק לקוח עובד מול מנהלי חברות בכל העולם במגוון הדרגים השונים. באחריות מנהלי הלקוחות להשיג לקוחות חדשים, לשמר לקוחות קיימים ולבצע משא-ומתן במטרה לפתח ולהגדיל את פעילות טומדס בחברה בה הלקוח עובד. המשרה מתאימה למשרה מלאה או חלקית אם אפשרות עבודה מהבית.

תחומי האחריות של מנהל/ת תיקי לקוחות:

  • יצירת קשר טלפוני עם לקוחות חדשים ולקוחות מהעבר.
  • מעקב ואשרור פרויקטים מול לקוחות.
  • חדור מטרה לסגירת עסקאות מול חברות גדולות במשק.

דרישות התפקיד:

  • כושר התבטאות ויכולת כתיבה גבוהה בעברית.
  • בעל מוטיבציה עצמית, חרוץ ומתמיד.
  • שירותי ורהוט.
  • בעל גישה עסקית מכירתית.
  • מנוסה בעבודה עם מחשבים.
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
  • יכולת לבצע מספר משימות בו זמנית.
  • יכולת לעמוד בלחץ.

יתרונות:

  • הבנה במערכות CRM.
  • מנוסה במכירות מסוג B2B.
  • יתרון לבעלי ניסיון במכירות.
  • יתרון לבעלי רמה מקצועית גבוהה בשפה האנגלית בדיבור ובכתיבה.

שעות: ימי ראשון עד חמישי משמרות גמישות 8:00-20:00 ניתן לעבוד גם במשרה חלקית.

שלח קורות חיים לכתובת : hr-sales@tomedes.com

מיקום המשרה: תל אביב, ישראל

מתרגמים פרילנסרים לכל השפות

אנו בטומדס מחפשים להרחיב את צוות המתרגמים, המתורגמנים, העורכים וכותבי התוכן המקצועיים והמנוסים שלנו. במידה ואתם מעוניינים בשיתוף פעולה גמיש עם משימות מגוונות ומעניינות אתם מוזמנים לשלוח לנו את קורות החיים שלכם.

דרישות התפקיד:

  • שליטה מוחלטת ושוטפת, ברמת שפת אם, בלפחות שתי שפות.
  • ניסיון של מינימום 3 שנות עבודה כמתרגם.
  • התמחות מקצועית באחד מהתחומים הבאים: משפטי, רפואי, פיננסי, טכני, שיווקי או
  • בתחום ה- IT.
  • בעל תשוקה לכתיבה.
  • כישורי כתיבה מעולים ושליטה בדקדוק.
  • תשומת לב לפרטים במקביל ליכולת וזמינות למועדי הגשה מדוייקים.
  • ניסיון עם CAT Tools
  • תואר אקדמי מהווה יתרון.
  • כתובת למשלוח קורות חיים : hr@tomedes.com

    מיקום המשרה: עבודה מהבית
left

טומדס הינה חברת תרגום מובילה עם למעלה מ-95,000 לקוחות עסקיים. אנו מספקים שירות לחברות הגדולות ביותר בעולם אך שמחים ואוהבים לשרת גם חברות קטנות. התרגום שלנו אנושי בלבד ומבוצע ע"י מקצועני תרגום במרבית השפות ובמספר תחומים: משפטי, טכני, ותרגום שיווקי. בנוסף, אנו מספקים שירותי תמלול, הגהה, תרגום סימולטני ועוקב לכנסים ופגישות.


חשוב לזכור, עם טומדס אתם יכולים להיות רגועים - בחרתם חברה של מקצוענים. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שעה (אנחנו זמינים 24/7) ולקבל הצעת מחיר מיידית וללא עלות באמצעות אתר האינטרנט שלנו או באמצעות המייל או טלפונית למשרדנו בתל אביב או בחו"ל.

© Copyright 2007 - 2024 TOMEDES. All Rights Reserved